Hulp in de huishouding

Je hebt echt hulp in huis nodig. Ik kan dan wel met krukken lopen maar heb daarbij mijn handen vol. Het is echt lastig als je maar op 1 been kan staan. Mijn voet krijgt ook een vreemde kleur als ik gestaan heb. Gelukkig heb ik veel hulp van mijn moeder, man en kinderen.

Stofzuigen

De kids maken pizza!

~ door esther op maart 13, 2011.

2 Reacties to “Hulp in de huishouding”

  1. hallo esther

    ik ben een moeder van twee kinderen in de leeftijd van 13 en 8 jaar oud de oudste heeft autisme en zo ook mijn man. jouw verhaal heeft bij mij wel wat stof doen opwaaien ik moet dezelfde behandeling binnenkort ondergaan. hoe is jouw ervaring om meteen daarna naar huis te gaan? kon je echt alles uit handen geven of heb je toch nog teveel gestaan?
    misschien als je nog op deze site zit kun je me antwoord geven?

    groeten van stephany

    • Hoi Stephany,
      De weken dat je in het buigapparaat ligt heb je echt geen tijd om iets te doen. Afhankelijk van waar je schade in de je knie hebt, mag je een tijd je been niet belasten en dan kun je ook echt niets alleen.
      Ik heb gelukkig heel veel hulp gehad (van familie)en dat heb je ook echt nodig. Ik heb dus de eerste weken echt alles uit handen gegeven.
      Al en met al is het mij toch allemaal meegevallen en het gaat heel goed met me nu, dus zeker geen spijt. Succes.

      Groeten Esther

Geef een reactie

 
